Compte enrere per la Setmana de la Comunicació

Objetivos y estilo de vida | Jositomon24h

Enguany, com ja sabreu, hem hagut de buscar nous recursos per poder fer aquesta Setmana de la Comunicació única. Adaptant cada una de les característiques d'aquesta tradició de la Facultat de Lletres, per tal que tots i totes la puguem gaudir per igual. Avui us venim a explicar pas a pas com podreu seguir les conferències que es donaran a terme durant la següent setmana.

De dilluns 20 a dimecres 22 es transmetran un total de sis conferències, dues per dia. Cada primera conferència es realitzarà a les 16.00 h i la segona a les 18.00 h per la plataforma digital Twitch, que ofereix un servei de streaming de vídeo en directe. A la vegada, a les 21.00 h del vespre es publicaran les conferències al canal de YouTube de la Setmana de la Comunicació.

Aquesta nova plataforma innovadora s'ha establert per tal de poder aconseguir una millor interacció amb els ponents, i per poder realitzar, com cada any, un torn de preguntes després de cada conferència on tothom pot participar lliurement. Al Twitch s'hi pot accedir sense registrar-se i així poder ser un observador passiu de les conferències, però us animem a tots i a totes a crear-vos un compte i participar activament a la ronda de preguntes finals; on ens podeu ajudar a enriquir aquesta 17a Setmana de la Comunicació. Un cop dins, només fa falta que escrigueu al buscador l'usuari: setmanadelacomunicacio; i allí us estarem esperant.

Tot i que ens trobem en una situació més complicada que en els altres anys, cadascun dels estudiants hem continuat treballant per tal que poder gaudir com mai aquesta nova edició des del sofà de casa.

Esperem veure-us virtualment a tots i a totes durant la setmana que vinent.

Ens veiem en pocs dies!

Paula Sentís