Performance de la ràdio a la Universitat de Lleida

Pau Roqué: "Ha vingut gent i està sent tot un èxit".

10/04/19
Lourdes Farré

La 16a Setmana de la Comunicació oferia avui, per primera vegada, una performance de rap "Performance Rapdio" amb la col·laboració del grafiter Krew i el cantant Anser 001.

A les 19.30 hores s'iniciava al claustre de les Heures, de la facultat de lletres de la Universitat de Lleida una performance de la ràdio, que constava en un concert primer en acústic i posteriorment acompanyat d'una taula de so en mans del raper Anser 001, acompanyat del seu dj. Kiwi, mentre de fons el grafiter anomenat Krew, pintava en un llenç blanc el logotip de la 16a Setmana de la Comunicació.

Aquesta activitat ha estat totalment ideada i organitzada pels alumnes de 3r Víctor Pallás i Pau Roqué, que ens explicaven que havia tingut una molt bona acollida per part dels assistents a les jornades. "Ha vingut gent i està sent tot un èxit, ens ho esperàvem pitjor la veritat". Així es tancava el tercer dia de la 16a Setmana de la Comunicació.