Jornada de portes obertes al Magical Media

Alumna de l'Institut Ciutat de Balaguer: "M'ho he passat genial, tot i que ha estat una mica complicat"

08/04/2019
Lourdes Farré

Amb motiu de la 16 Setmana de la Comunicació, el Magical Media obre les seves portes als instituts interessats en visitar i provar les diferents instal·lacions del centre lleidatà.

Avui a les 10.00h, els alumnes de la Universitat de Lleida iniciaven la 16 Setmana de la Comunicació amb la Jornada de portes obertes al centre de continguts audiovisuals de Gardeny, durant una hora.
El Magical Media ha rebut la visita de cinc instituts de la província de Lleida: L'Institut Torrevicens, Institut Claver, Institut Màrius Torres, Institut Ciutat de Balaguer i el Col·legi Episcopal. En aquesta visita han acudit els alumnes de cada institut interessats en el món audiovisual.

Els encarregats d’ensenyar totes les instal·lacions, han estat l’equip de treball format pel Boris Antonov, Armand Bertran, Arnau Millán,

Víctor Pallás, Joel Ramos i Pau Roqué. Ells han estat els responsables de distribuir als alumnes en diferents grups i de preparar les diferents activitats de croma, doblatge i plató.
Els alumnes de batxillerat a més a més de gaudir d’una visita guiada per totes les instal·lacions del Magical Media, han pogut entrar al plató més gran del centre per experimentar amb el funcionament del croma, també han visitat la sala Dolby, on han doblat ells mateixos una de les escenes més famoses de la pel·lícula Titànic, i per últim, han entrat a un altre dels platós i han vist com és el funcionament multi càmera, des de la sala de control i des de dins del plató.

Des de la Universitat, el nostre equip de Premsa Escrita ha pogut parlar amb una de les professores que acompanyaven als alumnes de l'Institut Ciutat de Balaguer, que mostrava la seva satisfacció amb la visita al centre i assegurava l'assistència del seu grup d'alumnes en la primera ponència de la Setmana.

Per altra banda, en Pau Roqué, encarregat de l'activitat de doblatge de la Jornada, ens assegura que "ha sortit rodona" i ho corrobora una de les assistents a l'activitat "...m'ho he passat genial, tot i que ha estat una mica complicat". Així acabava la Jornada de portes obertes al Magical Media.