Jornada Virtual de Portes Obertes a la Universitat de Lleida

Aquest passat dissabte dia 23 de maig es va dur a terme la Jornada habitual de Portes Obertes que ofereix la Universitat de Lleida cada any pels estudiants de batxillerat i cicles formatius. A causa de la situació actual per la qual està passant el nostre país, aquesta jornada s'ha hagut de fer per primer cop a la història via virtual, amb un total de quasi 2.000 persones connectades. Un autèntic èxit! Podeu trobar tota la informació a la pàgina  creada especialment per aquest esdeveniment.

A través de sessions informatives virtuals, vídeos amb testimonis d'alumnes i un xat per poder fer les consultes pertinents, els alumnes i les seves famílies han pogut gaudir d'una Jornada de Portes Obertes diferent però igual d'interessant que sempre. Des de la Universitat ens informen que les famílies no només es van connectar des de diversos punts de Catalunya, sinó que també hi havia gent de Madrid, Comunitat Valenciana i, inclús, França i Regne Unit.

Les principals novetats de cara al pròxim curs acadèmic (a causa de la situació pel coronavirus encara no se sap molt bé com es farà) són el doble grau en Geografia i Turisme, a Lleida, i el grau en Administració i Direcció d'Empreses del campus UdL - Igualada. Precisament aquest últim va ser qui va donar inici a la jornada virtual del passat dissabte, com a novetat principal dintre dels diferents graus de la Universitat de Lleida.

Aprofitem també aquest últim post per acomiadar-nos de tots vosaltres i també per agrair-vos la vostra implicació aquest any en la Setmana de la Comunicació. No ha sigut gens fàcil arribar a aconseguir tots els objectius marcats, però finalment, amb treball i dedicació, hem pogut acabar ben satisfets de la feina realitzada. Això també és gràcies a tots vosaltres, que no heu deixat de connectar-vos a les diferents ponències cap dia i heu estat atents en tot moment de les nostres xarxes socials, dels podcasts, d'aquest blog...

Us convidem a no deixar d'estar pendents de les nostres xarxes, encara queden algunes sorpreses per revelar! I moltes gràcies de nou a tots i totes per la vostra assistència. Fins a la propera!

Alex M.