Llums, càmera, realitat!

"Llums, càmera, realitat!" és el títol de l'edició d'aquest any de la 17a Setmana de la Comunicació, organitzada pel Departament de Filologia catalana i Comunicació de la Universitat de Lleida.

Entre els dies 20 i 23 d'abril del 2020, els alumnes de tercer curs del grau en Comunicació i Periodisme Audiovisuals tindran l'oportunitat de conèixer  professionals reconeguts del món de la comunicació i aprofundir en una rama particular dels estudis.

La  Setmana de la Comunicació és una activitat organitzada pels alumnes de tercer curs del grau, que s'encarreguen de la seva gestió, sent els responsables de la direcció, organització i comunicació de l'esdeveniment. A través de l'assignatura "Comunicació corporativa", impartida per la professora Mariona Visa, els alumnes creen contingut sobre la Setmana de la Comunicació que es pot consultar a les xarxes socials, en aquest blog corporatiu, en un canal de Youtube, a través d'un butlletí electrònic, al canal de YouTube, a Flickr i també en format podcast a Ivoox.

Enguany el tema de la setmana és l'adaptació de fets reals en diversos formats, més enllà dels purament informatius, com ho podrien ser les sèries televisives, les pel·lícules, el cinema d'animació, la novel·la gràfica, les instal·lacions artístiques o la videocreació. Tot això de la mà de professionals en actiu i experts acadèmics de reconegut prestigi, creant un àmbit de debat.

Tot i la situació actual de pandèmia, ens estem organitzant des de casa per brindar-vos la millor Setmana de la Comunicació que puguem. Si no fos possible fer-la de forma presencial, us la farem arribar a casa per streaming.

Estigueu atents a les xarxes socials i al blog per estar ben informats!

Núria U.