Coneixeu els col·laboradors de la Setmana de la Comunicació?

La 17a Setmana de la Comunicació està organitzada pel Departament de Filologia Catalana i Comunicació de la Universitat de Lleida, amb el suport del Vicerectorat d’Activitats
Culturals, el Vicerectorat d’Estudiantat, Postgrau, i Formació, el Consell Social
la Facultat de Lletres. Rep també el suport del centre d’Art La Panera, de la Mostra de
cinema d’Animació Animac i del col.lectiu Baf Guerilla.
Avui us volem explicar quines són aquestes institucions de la ciutat de Lleida amb les quals col.laborem:

Centre de Arts La Panera

El Centre d'Arts La Panera és una plataforma cultural que es dedica a produir, difondre, exposar i formar sobre les arts visuals al nostre país. El seu objectiu és promoure la creació visual i la creació artística d'altres àmbits culturals. A més, mitjançant les exposicions i les activitats que es realitzen, aspira a ser un centre que faci reflexionar sobre les problemàtiques socials utilitzant les arts visuals.

Mostra Cinema Animac

Animac és la Mostra Internacional de Cinema d'Animació de Catalunya, organitzada i produïda per l'Ajuntament de Lleida i la Generalitat de Catalunya. Creada el 1996, la Mostra s'ha convertit en un dels esdeveniments audiovisuals més coneguts celebrats a Espanya i fins i tot també compta amb prestigi a nivell internacional. El seu objectiu és fomentar l'art de l'animació i potenciar el talent d'artistes independents que facin servir l'animació com a instrument d'expressió personal. La Setmana de la Comunicació ha col·laborat altres anys amb la Mostra, i gràcies a aquesta unió n'han sorgit conferències com la del Mario Torrecillas l'any 2018 o la del Guillermo García Carsí l'any 2017 .

Col·lectiu BAF Guerrilla

BAF Guerilla és un nou col·lectiu que té com a objectiu donar a conèixer el mon del còmic a Lleida. Els podeu seguir als seus comptes a les xarxes socials per conèixer-ne les seves novetats.

Aviat anunciarem els ponents que participaran en la 17a Setmana de la Comunicació. No us oblideu de subscriure al blog i seguir les xarxes socials per conèixer les novetats! Gràcies per la seva atenció i esperem veure'ns aviat.

Jone M.