Quim Morales, present a la 'SetCom'

El periodista Quim Morales, present a la Setmana de la Comunicació

El periodista Quim Morales.
Axel Lapuerta
@AxelLaco
02/04/2019 18:00

Quim Morales, periodista, locutor de ràdio, guionista i presentador de televisió, estarà present a la 16a Setmana de la Comunicació. Morales està estretament relacionat amb el món de la ràdio, tema central de la Setmana de la Comunicació d’enguany. D’aquesta manera, la ponència que oferirà el pròxim dimarts 9 d’abril, s’endinsarà en aquest mitjà de comunicació que el periodista badaloní coneix amb detall. La conferència que porta per títol: “Els secrets de la creativitat radiofònica. L'humor més enllà de l'actualitat”, tindrà lloc a les 18:00h al Saló Víctor Siurana de l’edifici del Rectorat. Actualment, Quim Morales dirigeix i presenta el programa La segona hora a RAC1. També escriu cada setmana al diari ARA i mensualment a la revista UnBreak.

Quim Morales (Badalona, 29 de juny de 1975) és llicenciat en Comunicació Audiovisual a la Universitat Autònoma de Barcelona. Repassant la seva trajectòria professional, ha treballat en diverses emissores de ràdio com Cadena Ser (Si amanece nos vamos), Ràdio Estel (Històries particulars, La veu del campanar), Ràdio Corbera (El Metrònom), M80 (El rosario de la Aurora, Gomaespuma), Ona Catalana (El rosari de l’Aurora), RAC1 (Minoria absoluta) entre altres. A la televisió, ha treballat a TV3 (Polònia, Crackòvia, Barçòvia, Fes-t’ho mirar), Antena 3 (La escobilla nacional), TVE i a 8tv (Catalunya en directe)

A més, ha publicat diferents llibres humorístics: Com ser un bon català, En quarantena, Les crisis dels 40 i La Segona hora fa història. L’humor també serà un dels temes centrals de la conferència.

Així doncs, Quim Morales compta amb una llarga trajectòria professional en el món del periodisme i de la ràdio. La ponència del periodista badaloní serà una oportunitat per conèixer tots els detalls d’aquest mitjà de comunicació i saber com es pot aconseguir la creativitat radiofònica.