Neus González. Una locutora de prestigi

NEUS GONZÁLEZ CASALS INVITADA DE LUXE EN LA 16a SETMANA DE LA COMUNICACIÓ!

Cristian Merola
02/04/2019 – 12:00

Neus González Casals visitarà la Universitat de Lleida en commemoració de la 16a Setmana de la Comunicació, el proper dimarts 9 d'abril a les 16:00h per explicar la seva experiència en el món de la ràdio musical, en la conferència anomenada “La ràdio musical, com funciona i com arribar a ser un bon locutor”. En aquesta conferència, Neus González ensenyarà a tots els assistents les pautes fonamentals que ha de seguir qualsevol periodista per arribar a convertir- se en un locutor professional de ràdio. A més a més, gràcies a la seva extensa trajectòria en la ràdio musical, ens mostrarà de la millor manera possible la forma en què es treballa des de l'interior de la ràdio en el dia a dia, per tal d'il·lustrar- nos el què ens podem trobar quan ens endinsem en el món de la ràdio musical.

Neus González Casals va començar els seus estudis universitaris de comunicació audiovisual a la Universitat de Lleida l'any 2007 i es va llicenciar l'any 2011. Pel que fa als seus inicis en la ràdio, amb tan sols 13 anys va començar a treballar a la Ràdio Bellpuig. Un cop acabada la seva etapa en aquesta ràdio, va treballar a Ràdio Ponent, i l’any 2002 va començar a Segre Radio a Lleida, on l’any 2009 faria el salt a M80 Radio a Barcelona.

Actualment, és locutora i DJ de radiofórmula musical a LOS40Principales, la ràdio líder musical a Catalunya i a Espanya. D'altra banda, Neus González també ha estat speaker i presentadora d'esdeveniments. Així doncs, durant els anys 2014 i 2015, va treballar com a speaker de “La vuelta ciclista a España”. Per altra banda, ha presentat una gran varietat de carreres i maratons dins del territori espanyol, com ara el triatló de Barcelona de l'any 2013, la cursa Jean Bouin, la mitja marató de Sitges, la mitja marató de Gavà, la carrera de la maquinista, o la marató del mediterrani entre d'altres. A més a més, Neus González també ha col·laborat en matinals com Anda Ya o els de M80 Radio.

Tenint en compte la seva primera experiència com a DJ, podem veure com de setembre de l'any 2010 fins al maig de l'any següent, va formar part de 40 EL MUSICAL, on va exercir de DJ per les ciutats de Barcelona i Madrid. Per altra banda, centrant-nos en l'àmbit local, Neus González ha treballat com a reportera i presentadora de Lleida Televisió, on s'encarregava de dur a terme reportatges arrelats a l'àmbit humorístic. Així que sí, no només és una gran locutora de ràdio, sinó que també és capaç d'aconseguir que els espectadors s'ho passin d'allò més bé!
La conferència de Neus González serà molt enriquidora per a tots els interessats en aprendre a expressar-se adequadament als oients, i també ho serà pels qui estiguin més interessats a veure com funciona la ràdio des de dins. De ben segur que l'oratòria d'una gran locutora de ràdio com és la Neus, captivarà a tot el públic que assisteixi a la conferència a iniciar-se en el món de la locució radiofònica.
I si creus que tot el que hem dit sobre la Neus González no és prou interessant o hem exagerat molt perquè l'hem ficat en un pedestal, anima't a assistir a la conferència i comprova-ho! No existeix cap altra millor manera de comprovar la veracitat del què hem dit!