La Setmana a la ràdio

PROMOCIÓ DE LA SETMANA A LES EMISORES DE LLEIDA

Durant aquesta setmana, un dels equips organitzadors de l'esdeveniment, visitarà les diferents emissores de Lleida, per tal de promocionar l’inici de la 16 Setmana de la Comunicació que, com cada any, celebra la Universitat de Lleida. Aquesta 16 edició anirà del 8 a l’11 d’abril. Les emissores a les quals faran la promoció són, COPE LLEIDA, ONDA CERO, SER LLEIDA i UA1.  L’equip de ràdio de la SetCom farà aquestes visites els dies 2, 5 i 8 d’abril.

A més a més, l’Adrían Pardos, cap de l’equip, explica tota la feina i els preparatius que han desenvolupat tots els estudiants que fan part de l’equip de ràdio. Tasques com “gravar les falques publicitàries de la Setmana perquè sonin a la ràdio”, així com preparar l’escaleta d’organització per al podcast en directe amb el locutor Alex Fidalgo, que es farà  el dilluns 8 d’abril a les 18h, al  Saló Víctor Siurana de la Facultat de Lletres de la Universitat de Lleida.