El programa de la Setmana a les finestres del claustre

DIRECCIÓ ARTÍSTICA PINTA LES FINESTRES DEL CLAUSTRE AMB MOTIU DE LA 16a SETMANA DE LA COMUNICACIÓ

Els estudiants de la Universitat de Lleida, es troben a pocs dies de la 16a Setmana de la Comunicació, efectuant els últims preparatius.
Els encarregats de la direcció artística de la setmana, han escrit en les finestres del claustre el programa on hi ha totes les ponències que s'efectuaran durant els quatre dies, amb la intenció d'innovar en els formats de promoció que són més habituals, a més a més, han penjat el cartell de la setmana en les diferents plantes de la universitat.

Els estudiants encarregats d'aquestes jornades s'han distribuït en 10 grups de treball, de 5 o 6 persones cada un, per tal de ser més efectius. En aquest cas, els encarregats de decorar el claustre, han estat el grup de direcció artística.
Aquest grup ha efectuat el programa amb retoladors florescents, especials per a vidres, que ha comprat expressament per la promoció i ho han fet amb els colors groc, verd, rosa i blau, representant els colors corporatius de la Setmana.