Fins aviat!

Si teníeu curiositat per saber sobre les persones responsables del blog, en aquesta última entrada de la 15ª Setmana de la Comunicació hem vist l'ocasió ideal per a desvelar-ho. Nosaltres som en José Blanch, la Sandra Dueñas, l'Alba Moli i en Toni Vivar. Tots quatre som alumnes de 3er del Grau en Comunicació i Periodisme Audiovisuals de la Universitat de Lleida. Ens hem conegut aquí, però som de llocs diferents de Catalunya i Espanya. José ve des de Peñaroya de Tastavins; Alba és de la casa, de Lleida, i Toni ve des d'Igualada; jo mateixa, Sandra, vinc des del Prat de Llobregat.

Nosaltres com a equip ens acomiadem amb més experiència i amb motivació per seguir aprenent. Ens quedem amb els bons moments viscuts abans, durant i després de la Setmana amb els companys i companyes, els coneixements adquirits gràcies als ponents, la il·lusió de ser responsables de la plataforma central de la Setmana i el suport de totes les persones de dins de la Universitat i de fora que hi han assistit i participat activament.

D'esquerra a dreta, Alba, José, Toni i Sandra

Ha sigut un plaer poder viure en primera persona la gestió d'una plataforma que treballa com a l'eix central de les xarxes de la Setmana de la Comunicació i poder oferir-vos tota la informació relacionada amb l'esdeveniment.

Deixem la nostra feina en mans dels futurs successors, els hi enviem molta força i il·lusió i els desitgem bona sort.

Una abraçada a tots els que ens llegiu i no us despisteu que en menys del que sembla la 16ª Setmana de la Comunicació ja serà aquí!