Programa de la 15ª Setmana de la Comunicació

Ja tenim disponible el programa final de la 15a Setmana de la Comunicació. Aquest any, a més, es projectaran algunes obres documentals de la 24a Mostra de Cinema Llatinoamericà de Catalunya en els mateixos espais de la Setmana, és a dir, a la Facultat de Lletres. Recordeu que podeu consultar tots aquests actes a l'apartat del programa que està situat a la barra superior del menú d'inici. Clica programa per tenir-lo a mà.

DILLUNS 16 D’ABRIL
  • 11.30 h., a la Sala d’Actes de la Facultat de Lletres - Inauguració de la 15a Setmana de la Comunicació: "Viure-ho per contar-ho" a càrrec de la periodista Samanta Villar.
  • 16.30 h., al Saló Víctor Siurana: "Cuando hablo sobre mí, hablo sobre ti" a càrrec de Gabriela Wiener, periodista.
  • 18,30 h., al Saló Víctor Siurana: "Discovery, contenido local que se hace global" a càrrec d'Alejandro Florez, cap de continguts de DMAX.
DIMARTS 17 D’ABRIL
  • 16.00 h., al Saló Víctor Siurana: "SOY CÁMARA, imatges sobre imatges" a càrrec Félix Pérez Hita, realitzador audiovisual, comissari, pintor i articulista.
  • 18.00 h., al Saló Víctor Siurana: "Fotografia del Patrimoni Natural: de la documentació asèptica a la seducció ambiental" a càrrec de Jordi Bas, enginyer agrònom, professor i fotògraf de Natura.
DIMECRES 18 D’ABRIL
  • 16.30 h., a la Sala d’Actes de la Facultat de Lletres: "La animación de guerrilla" a càrrec de Mario Torrecillas, director del projecte PDA (Pequeños Dibujos Animados).
  • 18.30 h., a la Sala d’Actes de la Facultat de Lletres: "Projecció del documental: Generación: Buñuel, Lorca, Dalí" amb la presència del director Javier Espada. Documental a concurs a la 24a Mostra de Cinema Llatinoamericà de Lleida.
DIJOUS 19 D’ABRIL
  • 16.00 h., a la Sala d’Actes de la Facultat de Lletres: "El podcast: una nueva oportunidad para el documental periodístico" a càrrec de Maria Jesús Espinosa, cap del projecte Podium Podcast.
  • 18.00 h., a la Sala d’Actes de la Facultat de Lletres: "Emergències i Aeroport, dues maneres de retratar un espai" a càrrec de Pol Izquierdo, periodista.

Bona Setmana!

Si voleu rebre més informació sobre els convidats de la 15a Setmana de la Comunicació, podeu consultar l’apartat de ponents al nostre blog.