Guillermo Garcia

Guillermo García és el creador i director de la sèrie infantil Pocoyó. García va imaginar i donar forma a un dels personatges més adorables de la televisió i que ha donat la volta al món: la sèrie s'emet a països com Canadà, Portugal, Sud-àfrica o Japó i també en moltes zones de l'Amèrica llatina. Pocoyó no només és el protagonista de les seves aventures preescolars, sinó que també compta amb el seu propi curtmetratge i videojocs. El seu èxit ha estat reconegut amb diversos premis entre els quals destaca el Premi a la Millor Sèrie de Televisió al Festival d'Annecy 2006 i el Premi BAFTA 2006 a la millor Sèrie d'Animació Preescolar. Guillermo Garcia s'ha convertit en un referent per al món de l'animació al nostre país amb projecció internacional. És per això que actualment fa tallers i xerrades on explica tot el procés de creació dels seus personatges, des de la imaginació fins al moment en el qual pren vida. Aquesta ponència s'organitza en col·laboració amb l'Animac.